Sorunsuz bir sekilde albümleri indirmek isterseniz premium üyelik almaniz tavsiye edilir...

17 Nis 2012

Ayaz Güney - Bir Sahinidim 2012

6691470_11950124_ayaz_guney_.jpg
1. Göz Göre Geldim - Ayaz Güne
2. Gökyüzünde Bir Sahindim - Ayaz Güney
3. Sazim Duvarda Asili - Ayaz Güney
4. Gülsün - Ayaz Güney
5. Saçlarina Kar Yagsin - Ayaz Güney
6. Talihin Kervani - Ayaz Güney
7. Seni Hatirliyorum - Ayaz Güney
8. Gizli Gizli - Ayaz Güney
9. Yeter Artik - Ayaz Güney
10. Ben Olaydim - Ayaz Güney
11. Un Koydum Elege - Ayaz Güney

Share-Online"dan albümleri nasil indireceksiniz?
Albüm linkine tiklayin..Acilan Linksave sayfasinda sagdaki tek olan  V  harfine tiklayin..
Gelen Share-Online sayfasindan da sol asagidaki >>kostenlos weiter<< yazisina tiklayin.,
Gelen sayfadan sagdaki bosluga gördügünüz rakamlari-harfleri yazin solundaki büyük pembe ok"a tiklayin(>>Captcha überprüfen<<) albümü indirin...
Albümler arasinda bekleme süresi yoktur..Arka arkaya albümleri indirebilirsiniz..

share-online Linkine tikladiginizda download sayfasi acilmazsa yeniden deneyin.Site bazan  böyle uyari vermektedir..
Share-online...
http://linksave.in/1002392164f8d839a57066
rar sifresi - derya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ë